هنرمندانی که دل در گرو حسین (ع) دارند | روایتی از حضور اصحاب رسانه و هنر مشهد در هیئت مذهبی ماه + فیلم یک تنگ بلور در میدان مین آداب استغفار و توبه چیست؟ امام‌سجاد(ع) مظهر تقوا و تواضع است تضمین بقای دین و سلامت اجتماع با امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر نگاهی به بینش و منش واعظ شهیر مرحوم آیت ا... غلامرضا دهشت| عالم خیراندیش ۶ نمایش آیینی و تعزیه‌خوانی در محرم و صفر مجوز اجرا گرفتند ویژه‌برنامه‌های عزاداری دهه دوم محرم در حرم امام‌رضا(ع) خواب ممنوع، روزِ بیداری است! یادی از شیخ احمد کافی به‌مناسبت سالگرد درگذشت این واعظ محبوب ۲۰۰ مسجد استان در رویداد نوجوانانه تربیتی «هشتادیوم» پای کار هستند بازخوانی اهداف بنیادین قیام عاشورا در آینه عقل و نقل رونمایی از طرح حفظ تصویری قرآن کریم در مشهد + فیلم پژمان‌فر: باید بی‌سوادی قرآنی را در کشور برطرف کنیم پیش‌بینی تشرف بیش از ۵۰۰ هزار زائر پیاده به مشهد در دهه پایانی صفر چراغ روشن خیمه روشنی چراغ دل است طلایه دار وحدت | یادی از مرحوم آیت الله محمد کفعمی خراسانی، هم زمان با سالروز رحلتش فلسفه خلقت در تبیین سیدالشهدا (ع)
سرخط خبرها

ویدئو | اجتماع عظیم «منتظران ظهور» در عرصه میدان شهدای مشهد برگزار شد

  • کد خبر: ۱۵۳۹۷۵
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
ویدئو | اجتماع عظیم «منتظران ظهور» در عرصه میدان شهدای مشهد برگزار شد
اجتماع بزرگ «منتظران ظهور» در روز ولادت حضرت مهدی (عج) از ساعت ۹ صبح در میدان شهدای مشهد با حضور خیل عظیم دلدادگان آن حضرت برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح روز میلاد یگانه منجی بشریت است و عاشقان امامت و ولایت امروز در اجتماع بزرگ عرصه میدان شهدا حضور یافتند، "یا مهدی(عج) ادرکنی" زمزمه لب هایشان بود و فریاد "عجل علی ظهورک"، گاه بغض های فروخفته را در گوشه چشم هایشان تماشایی می کرد. آمده بودند تا بگویند آقا جان، ما منتظران ظهور توییم و حسرت به دل مانده ایم که چشمانمان به جمال دلربایتان روشن شود.

اجتماع بزرگ منتظران ظهور با سخنرانی آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی آغاز شد و در ادامه ذاکران اهل بیت به مداحی پرداختند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با در دست داشتن پرچم‌های یا مهدی (عج) برای تعجیل در ظهور آن حضرت دعا کردند و برای تبریک میلاد حضرت مهدی (عج) به پیشگاه امام هشتم (ع) به سمت حرم مطهر رضوی حرکت کردند.

مراسم معنوی اجتماع منتظران ظهور از سال ۸۳ هر ساله همزمان با سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) در مشهد برگزار می‌شود و امسال نیز برای هجدهمین سال متولی در ۴۰۰ نقطه شهر برگزار می‌شود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->